PR marketing - Public relations cikkek
Az online marketing széles spektrumán belül a keresőmarketing legális, azaz white hut eljárásaival behatóan foglalkozó szakemberek vissza-visszatérő vitatémája: vajon valóban hatásos eszköz-e a PRcikkekben elhelyezett hivatkozásokkal végzett linképítés. Sokak megalapozott szakmai véleménye szerint, amióta a Google a link-katalógusokban való regisztrálások nagyszámú alkalmazását manipulációnak minősítette, azóta a public relations anyagok publikálása a legjobb módja annak, hogy releváns webcímekről érkező hivatkozásokkal tegyük hatékonyabbá a gondjainkra bízott és szakmai támogatásunkat élvező honlapok linkprofilját.
A szakértők között kisebbségi, de nem alaptalan vélekedésnek számít, hogy a PR-linkek feltűnő szaporítása is fekete pontot jelent az új, 3.0-ás verziójú Penguin Google-algoritmus kritériumai sorában. Ezt a tapasztalatok még meggyőzően nem bizonyították, de a gyanúnak puszta felmerülése is figyelmeztető jel lehet azok számára, akik nagy serénykedésükben havi 50-100 PRcikk vásárlásával gondolják megoldhatónak a keresőoptimalizálás posztpingvin kori problémáit.
A Public Relations Blog e kérdésben köztes véleményt képvisel. Szakértőink szerint a PR-cikkek elhelyezésének lehetőségével élni szükségszerű - visszaélni azonban kockázatos. A PR-publikációkba ágyazott linkek véleményünk szerint akkor hatásosak, ha ez az eljárás nem válik kizárólagossá: mellette a SEO és SEM sok más fogását is alkalmaznunk kell. Ez utóbbiakkal egyéb blogokban foglalkozunk, itt a téma fontosságából kiindulva a publikálásra ajánlott weboldalakkal és a cikkírás mesterfogásaival ismertetjük meg az érdeklődőket - illetve idővel ez a szájt maga is értékes közlőhellyé kíván válni, amelyen a kollégák előszeretettél fogják majd elhelyezni a kreatív szövegírás jegyében készült nagyszerű public relations cikkeiket.
Kreatív szövegírás minden körülmények között - PR cikk írás és elhelyezés